vineri, 9 august 2013

Abia aştept să vă spun "Bună seara!"

Căci vin acasă, dragii mei şi ne vom vedea la  lansare cu toţii. Vom cânta, vom citi, vom asculta, ne vom simţi bine împreună. Căci mi-a fost dor de voi, iar zilele şi-acum se ţin agăţate de prezent, făcând aşteptarea insuportabilă.

Bună seara!

Bine-aţi venit, ce dor mi-a fost de voi,
De-atâta vreme de umblat prin lume,
Prieteni vechi cu feţe-atât de noi,
Îmi e şi frică să vă strig pe toţi pe nume

Să nu vă-ncurc... Se poate să greşec,
C-aşa trec anii peste oameni ca un roi
Şi a greşi e cu atât mai omenesc.
Bine-aţi venit, ce dor mi-a fost de voi!

Pe unde am umblat v-am luat cu mine
Şi v-am purtat şi-n inimă şi-n minte v-am purtat,
N-am dat nici ţara şi nici neamul de ruşine.
Bine-aţi venit, ce mult v-am căutat!

Şi-acum mă aflu-n faţa voastră ca un sol
Trimis cu carte şi cu veste-n veacul greu,
Ajuns de peste mări şi ţări cu sacul gol...
Bine-aţi venit...Bine-am venit şi eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu